Training commerciële vaardigheden

Als sociaal ondernemer ga en sta je voor het realiseren van een sociaal of maatschappelijk doel. Winst is daarin een middel, geen doel op zich. Door teruglopende budgetten wordt deze winst steeds belangrijker. Daarnaast geldt: hoe beter de winst, hoe beter je in staat bent om je maatschappelijke doelstelling te behalen. Om die winst te realiseren, zijn medewerkers met goede contactuele en commerciële vaardigheden van grote waarde.

Voor Sociaal Ondernemers

Voor Sociale Diensten

Voor Sociale Werkvoorziening

Voor Re-integratie Bedrijven

Resultaat

Na deze training ga je als deelnemer met zelfvertrouwen een klantgesprek in. Je hebt de basis in huis voor het voeren van professionele gesprekken met opdrachtgevers. Speciaal toegespitst op ondernemen in het sociaal domein.

Doelgroep

Je bent als professional werkzaam bij een sociale of maatschappelijke onderneming en je merkt dat contactuele en commerciële eigenschappen steeds belangrijker worden in je werk. Je wilt je kwaliteiten en vaardigheden  verbeteren omdat je:

  • regelmatig contact hebt met betalende klanten
  • je graag meer betalende klanten wilt werven
  • graag de beginselen van dit vakgebied onder de knie wilt krijgen

Aanpak

Voordat de training van start gaat kijken we samen wat de vraag precies is. Op basis daarvan ontwerp ik het trainingsprogramma. Dat kan in groepsverband zijn met meerdere deelnemers uit de organisatie óf we stemmen een meer persoonlijk traject samen, waarbij de nadruk ligt op één op één begeleiding.

Meer informatie over
deze training?

Bel Kevin de Haas: 06-44347121

 

Of vul onderstaand formulier in.
Ik neem binnen 24 uur contact met je op.

[contact-form-7 id=”16191″ html_class=”default”]

Trainingsprogramma

Onderwerpen in het trainingsprogramma van de verkooptraining voor sociale ondernemers zijn;

Een verkoopplan opstellen

  • doelstellingen formuleren
  • kwartaalplanningen maken

Aan tafel komen bij een potentiele klant

  • een leuke actie
  • telefoneren
  • een klant bezoeken

Met plezier (zelf)vertrouwen het gesprek in

  • Inleven in de klant
  • de eerste indruk
  • rapport maken

Behoeften achterhalen

  • SPIN
  • LSD
  • koopsignalen opvangen

Sterk presenteren

  • spreken in klantvoordelen
  • enthousiasme en trots

De opdracht

  • bezwaren pareren
  • vragen om de order
  • afsluiten
  • nazorg

Aanmelden voor
deze training?

Bel Kevin de Haas: 06-44347121

 

Of vul onderstaand formulier in.
Ik bel je binnen 24 uur terug.

[contact-form-7 id=”16191″ html_class=”default”]

Kosten

Dagdeel      € 375,- exclusief BTW

Bestaat de opdracht uit meerdere dagdelen of een langer traject dan spreken we vooraf een vaste, aangepaste prijs af.

Meer informatie over
deze training?

Bel Kevin de Haas: 06-44347121

 

Of vul onderstaand formulier in.
Ik neem binnen 24 uur contact met je op.

[contact-form-7 id=”16191″ html_class=”default”]